Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tråden om splitboards!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cabby76" data-source="post: 1004669" data-attributes="member: 141577"><p>Jag har införskaffat en Volie Artisan med spark bindningar och Gecko-hudar i Januari. Har hunnit köra lite turer i Kittelfjäll. (Först och främst måste jag säga att jag ångrar mig att jag inte har provat splitboard tidigare efter 10 år med snöskor så är ju detta sååå mycket bättre!!) Mina erfarenheter av Gecko hudarna är att de fungerar suveränt vid första turen för dagen men jag har haft problem med att de släpper om jag vill göra en till tur. Dock har det varit riktigt kallt (ca -20) när jag provat sätta på hudarna igen. Kanske fungerar de bättre vid varmare temperaturer. Men i övrigt är det helt suveränt att hantera hudarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cabby76, post: 1004669, member: 141577"] Jag har införskaffat en Volie Artisan med spark bindningar och Gecko-hudar i Januari. Har hunnit köra lite turer i Kittelfjäll. (Först och främst måste jag säga att jag ångrar mig att jag inte har provat splitboard tidigare efter 10 år med snöskor så är ju detta sååå mycket bättre!!) Mina erfarenheter av Gecko hudarna är att de fungerar suveränt vid första turen för dagen men jag har haft problem med att de släpper om jag vill göra en till tur. Dock har det varit riktigt kallt (ca -20) när jag provat sätta på hudarna igen. Kanske fungerar de bättre vid varmare temperaturer. Men i övrigt är det helt suveränt att hantera hudarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tråden om splitboards!
Tillbaka
Topp