Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tråden om splitboards!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jakbob" data-source="post: 1040936" data-attributes="member: 34883"><p>Jag upplevde det motsatta i helgen när jag var ute och åkte. Skulle byta några skruvar då jag använt dåliga verktyg i dem så jag inte riktigt vågar dra i dem hårt längre. Börjar skruva som en dåre och märker att hardware kittet jag fått av Karakoram innehåller för långa skruvar för kombinationen Unity Dominion + Karakorams. Får fixa andra skruvar helt enkelt.</p><p></p><p>Har fäst en chinese hook i mitten av min bräda och tycker att det förbättrade splitupplevelsen; nu har jag dock ett annat problem. Nosen har svårt att hålla samman. Tror att hålen är monterade för nära så det fäster aldrig riktigt. Funderar på att byta min voile plasthake mot något annat, men är inte säker på vad. Ett karakoramclip eller en chinese hook borde ju se till att nosen inte kan delas, men hålen som är där lär ju inte passa. Någon som har någon tanke om detta? Någon som har liknande problem kanske?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jakbob, post: 1040936, member: 34883"] Jag upplevde det motsatta i helgen när jag var ute och åkte. Skulle byta några skruvar då jag använt dåliga verktyg i dem så jag inte riktigt vågar dra i dem hårt längre. Börjar skruva som en dåre och märker att hardware kittet jag fått av Karakoram innehåller för långa skruvar för kombinationen Unity Dominion + Karakorams. Får fixa andra skruvar helt enkelt. Har fäst en chinese hook i mitten av min bräda och tycker att det förbättrade splitupplevelsen; nu har jag dock ett annat problem. Nosen har svårt att hålla samman. Tror att hålen är monterade för nära så det fäster aldrig riktigt. Funderar på att byta min voile plasthake mot något annat, men är inte säker på vad. Ett karakoramclip eller en chinese hook borde ju se till att nosen inte kan delas, men hålen som är där lär ju inte passa. Någon som har någon tanke om detta? Någon som har liknande problem kanske? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tråden om splitboards!
Tillbaka
Topp