Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
(Trailers) Alla MackDawgs (sjuuka!)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dupa" data-source="post: 315010" data-attributes="member: 31216"><p>Fast alltså har ni inte sett Lame och afterlame?</p><p>2 bästa rullarna som gjorts på snö imho. Mack dawg har ju legat efter i flera år nu men börjar hämta sig från de lite stela filmerna han har gjort. Follow me around var riktigt skoj, men somsagt Lame och afterlame är bara så bra, ren åkarglädje och assnyggt, så satans synd att robotfood upplöstes...</p><p>Sen bara jussis 180-to butter to 540s är ju helt efterblivna i lame :P</p><p></p><p>:edit* nu när jag tänker efter ligger nog Jussis lekande i afterbang. Eller kommer jag ihåg fel?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dupa, post: 315010, member: 31216"] Fast alltså har ni inte sett Lame och afterlame? 2 bästa rullarna som gjorts på snö imho. Mack dawg har ju legat efter i flera år nu men börjar hämta sig från de lite stela filmerna han har gjort. Follow me around var riktigt skoj, men somsagt Lame och afterlame är bara så bra, ren åkarglädje och assnyggt, så satans synd att robotfood upplöstes... Sen bara jussis 180-to butter to 540s är ju helt efterblivna i lame :P :edit* nu när jag tänker efter ligger nog Jussis lekande i afterbang. Eller kommer jag ihåg fel? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
(Trailers) Alla MackDawgs (sjuuka!)
Tillbaka
Topp