Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
tråkiga forum
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NJohansson" data-source="post: 373265" data-attributes="member: 48533"><p>Att moderatorerna är för hårda vill jag inte hålla med om, däremot har antalet onödiga trådar ökat lavinartat (javisst, ordvitsar är kul) och jag tycker de gör ett bra jobb för att reglera det till en hyffsad nivå. De trådar jag setts låsa måste väl ändå de flesta hålla med om förtjänade att låsas bortom allt rimligt tvivel. </p><p></p><p>Och om alla som postar nya trådar bara spenderat i alla fall en minut med sökfuntionen på forumet, eller exempelvis det älskvärda Google, så hade mycket onödigt sluppits. Sen kan man givetvis råka missa gamla trådar om samma ämne, men då är det den mänskliga faktorn som spelat in, och istället för att bara slänga ur sig en meningslös, elak kommentar så kan man på ett bra sätt tillrättavisa peronen eller om man har tid lika gärna skriva ett vettigt svar på frågan, om man har ett sådant.</p><p></p><p>Sen vore det ju såklart kul med fler trådar i stil med "får jag smeka dina brätten"-tråden och liknande. Men samtidigt ser jag forumet främst som en källa för information och svar. Roliga trådar är bara ett stort plus i kanten.</p><p></p><p>För att summera det hela tänkte jag här kort skriva vad jag kom fram till med detta svaret: Ingenting... (ibland borde man kanske hållt sig borta ifrån "spara"-knappen)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NJohansson, post: 373265, member: 48533"] Att moderatorerna är för hårda vill jag inte hålla med om, däremot har antalet onödiga trådar ökat lavinartat (javisst, ordvitsar är kul) och jag tycker de gör ett bra jobb för att reglera det till en hyffsad nivå. De trådar jag setts låsa måste väl ändå de flesta hålla med om förtjänade att låsas bortom allt rimligt tvivel. Och om alla som postar nya trådar bara spenderat i alla fall en minut med sökfuntionen på forumet, eller exempelvis det älskvärda Google, så hade mycket onödigt sluppits. Sen kan man givetvis råka missa gamla trådar om samma ämne, men då är det den mänskliga faktorn som spelat in, och istället för att bara slänga ur sig en meningslös, elak kommentar så kan man på ett bra sätt tillrättavisa peronen eller om man har tid lika gärna skriva ett vettigt svar på frågan, om man har ett sådant. Sen vore det ju såklart kul med fler trådar i stil med "får jag smeka dina brätten"-tråden och liknande. Men samtidigt ser jag forumet främst som en källa för information och svar. Roliga trådar är bara ett stort plus i kanten. För att summera det hela tänkte jag här kort skriva vad jag kom fram till med detta svaret: Ingenting... (ibland borde man kanske hållt sig borta ifrån "spara"-knappen) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
tråkiga forum
Tillbaka
Topp