Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Tranciver/mobiltelefoner????
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lasse_are" data-source="post: 103081" data-attributes="member: 43520"><p>Halloj, det är intresant det här med mobil telefoner och transiver. Själv så kör jag alltid med den avstängd. och vissa har den i ryggan mm. Jag bodde i Chamonix i fjol och jobbade lite med lite bergsguider där nere, och dom har den alla avstängda... men dom använder "walik tokios" i ställe, och dom ska inte störra ut tranciverna. Så det kan jag rekomendera dels blir det billigare att prata med varandra. Man kan vara flera stycken och pratas samtidigt(Kan ioförsig bli lite rörigt) Men dom är bra. och dom ska inte störra ut trancivern. MVH Lasse Collin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lasse_are, post: 103081, member: 43520"] Halloj, det är intresant det här med mobil telefoner och transiver. Själv så kör jag alltid med den avstängd. och vissa har den i ryggan mm. Jag bodde i Chamonix i fjol och jobbade lite med lite bergsguider där nere, och dom har den alla avstängda... men dom använder "walik tokios" i ställe, och dom ska inte störra ut tranciverna. Så det kan jag rekomendera dels blir det billigare att prata med varandra. Man kan vara flera stycken och pratas samtidigt(Kan ioförsig bli lite rörigt) Men dom är bra. och dom ska inte störra ut trancivern. MVH Lasse Collin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Tranciver/mobiltelefoner????
Tillbaka
Topp