Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tranciver val!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="davidpavid" data-source="post: 233098" data-attributes="member: 49720"><p>Jag kommer inhandla bca på grund av att det är den jag hittar snabbast med. Testade x1 och f1 samtidigt som bca. Skillnaden mellan x1 och f1 är mig veteligen bara att den ena är digital (x1) och anger avstånd. Men det anser jag inte gör speciellt stor skillnad. Bca har pilar, vilket till en början kan verka förvirrande men när man vet att signalerna går i cirklar så går det mycket fort att hitta med den. </p><p></p><p>Har själv haft en f1 och den funkade bra. Krävs mer övning med den än med en digital.</p><p></p><p>X1 som min kompis hade anser jag som ovan likvärdig med f1. Dock hade min kompis stora problem med att den slutade att fungera. Spärren som gör att den går över från sändning till motagning gick sönder 2 ggr på samma vinter. Kanske fick han ett måndags exemplar kanske inte. </p><p></p><p>BCA testade jag från en annan kompis. Det var den trancivern som var snabbast och enklast. nackdelen med den är ju att det går att glömma sätta på den innan man ger sig av. Det går inte på f1, på x1 kommer jag inte ihåg, men skulle tro att den är lika dan som f1.</p><p></p><p>Glöm inte av att träna, MYCKET!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="davidpavid, post: 233098, member: 49720"] Jag kommer inhandla bca på grund av att det är den jag hittar snabbast med. Testade x1 och f1 samtidigt som bca. Skillnaden mellan x1 och f1 är mig veteligen bara att den ena är digital (x1) och anger avstånd. Men det anser jag inte gör speciellt stor skillnad. Bca har pilar, vilket till en början kan verka förvirrande men när man vet att signalerna går i cirklar så går det mycket fort att hitta med den. Har själv haft en f1 och den funkade bra. Krävs mer övning med den än med en digital. X1 som min kompis hade anser jag som ovan likvärdig med f1. Dock hade min kompis stora problem med att den slutade att fungera. Spärren som gör att den går över från sändning till motagning gick sönder 2 ggr på samma vinter. Kanske fick han ett måndags exemplar kanske inte. BCA testade jag från en annan kompis. Det var den trancivern som var snabbast och enklast. nackdelen med den är ju att det går att glömma sätta på den innan man ger sig av. Det går inte på f1, på x1 kommer jag inte ihåg, men skulle tro att den är lika dan som f1. Glöm inte av att träna, MYCKET! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tranciver val!
Tillbaka
Topp