Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tranciverproblem: Ortovox S1
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ArWin" data-source="post: 524362" data-attributes="member: 52968"><p>Hej gott folk!</p><p></p><p>Har problem med min 4 veckor gamla tranciver... Vid start visas checkdisplayen, Normalt checkas alla funktionerna av utan problem. Men nu har dne börjat visa ett varnigsutropstecken på sändningsfunktionen, piper tills man trycker ok och de visas även E001 vilket beskrivis i instruktionsboken som nån slags error. Beskrivs dock inte de betyder och vad och vad man ska göra åt det.</p><p>Testar man med en annan tranciver så sänder min, iaf inom ett par meter, har inte tesat på mer än 5 m. Men nåt e ju fel så vill inte använda den.</p><p>Har bytat batterier så kan inte vara det, nån om haft liknande problem med s1 och vet om det går att lösa eller är de bara att skicka in skiten?</p><p></p><p>// Arvid</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ArWin, post: 524362, member: 52968"] Hej gott folk! Har problem med min 4 veckor gamla tranciver... Vid start visas checkdisplayen, Normalt checkas alla funktionerna av utan problem. Men nu har dne börjat visa ett varnigsutropstecken på sändningsfunktionen, piper tills man trycker ok och de visas även E001 vilket beskrivis i instruktionsboken som nån slags error. Beskrivs dock inte de betyder och vad och vad man ska göra åt det. Testar man med en annan tranciver så sänder min, iaf inom ett par meter, har inte tesat på mer än 5 m. Men nåt e ju fel så vill inte använda den. Har bytat batterier så kan inte vara det, nån om haft liknande problem med s1 och vet om det går att lösa eller är de bara att skicka in skiten? // Arvid [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tranciverproblem: Ortovox S1
Tillbaka
Topp