Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Trångt i Borgafjäll?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bakfoten" data-source="post: 1219319" data-attributes="member: 163312"><p>Min känsla är att ganska många åker till Borgafjäll för att åka skoter. Har varit där under några riktiga dump-helger och det mesta varit fullbokat som jag förstått det men då har det aldrig varit några liftköer. Möjligen att en hinner fram en snickers ur väskan innan det är dags att hoppa på liften.</p><p></p><p>Dock inte varit där under sportlov utan bara under deras försäsong när det är helgöppet, kan vara att de har högre boendekapacitet på loven.. Spontant dock svårt att tänka mig att det ska vara något problem med liftköer eller trängselkänsla..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bakfoten, post: 1219319, member: 163312"] Min känsla är att ganska många åker till Borgafjäll för att åka skoter. Har varit där under några riktiga dump-helger och det mesta varit fullbokat som jag förstått det men då har det aldrig varit några liftköer. Möjligen att en hinner fram en snickers ur väskan innan det är dags att hoppa på liften. Dock inte varit där under sportlov utan bara under deras försäsong när det är helgöppet, kan vara att de har högre boendekapacitet på loven.. Spontant dock svårt att tänka mig att det ska vara något problem med liftköer eller trängselkänsla.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Trångt i Borgafjäll?
Tillbaka
Topp