Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
träning försäsongen 2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perkal" data-source="post: 779634" data-attributes="member: 85390"><p>Äh, ska man bli stark så kör man 3x3-5. Det är styrketräning. Allt som är mer reps än det är enligt mig Volym träning eller uthållighet.</p><p></p><p>Kan också rekommendera att ibland ta 2 veckors ledigt från gymmet. Kanske ta en eller två joggingturer så man ändå känner sig fräsh och aktiv. Men 2 viloveckor kan ge en riktig chock för kroppen, och vi som styrke tränar det är precis det vi vill ha. En ovan kropp bygger snabbare. Själv har jag varit borta från gymmet i 3 veckor nu, ska ju inte säga att det var att jag hamnade i en svacka utan mina tre veckor beror på all alkohol från allt student firande:lol: Annars är väl det bästa tipset jag har är att äta och när du har ätit äter du lite till och när du ätit lite till äter du lite till. Du förstår nog grejen. Mat,träna och sömn.</p><p></p><p>/Perkal - 18årig biff med 2-pack</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perkal, post: 779634, member: 85390"] Äh, ska man bli stark så kör man 3x3-5. Det är styrketräning. Allt som är mer reps än det är enligt mig Volym träning eller uthållighet. Kan också rekommendera att ibland ta 2 veckors ledigt från gymmet. Kanske ta en eller två joggingturer så man ändå känner sig fräsh och aktiv. Men 2 viloveckor kan ge en riktig chock för kroppen, och vi som styrke tränar det är precis det vi vill ha. En ovan kropp bygger snabbare. Själv har jag varit borta från gymmet i 3 veckor nu, ska ju inte säga att det var att jag hamnade i en svacka utan mina tre veckor beror på all alkohol från allt student firande:lol: Annars är väl det bästa tipset jag har är att äta och när du har ätit äter du lite till och när du ätit lite till äter du lite till. Du förstår nog grejen. Mat,träna och sömn. /Perkal - 18årig biff med 2-pack [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
träning försäsongen 2011
Tillbaka
Topp