Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tränings tips för ben
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 864018" data-attributes="member: 32948"><p>Ok, det var kanske att ta i. Men det är kanske inte den bästa benövningen. </p><p>Jag brukar köra lite varianter på knäböj som ryggövning eller uppvärmning - med väldigt låga vikter. </p><p>Men för att träna benen köra jag andra övningar. T.ex enbensknäböj, utfall, frivändningar, grodhopp etc etc</p><p></p><p>Bea: En stark bål och en viss grundfysik får väl kanske ses som en grundförutsättning? Sen får man väl inse sina egna begränsningar och ha sunt förnuft. (Vilket vissa snubbar på gymmet uppenbarligen inte klarar...)</p><p></p><p>En bra grej för idrottare på alla nivåer är att boka en tid med nån gyminstruktör för tips på ett upplägg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 864018, member: 32948"] Ok, det var kanske att ta i. Men det är kanske inte den bästa benövningen. Jag brukar köra lite varianter på knäböj som ryggövning eller uppvärmning - med väldigt låga vikter. Men för att träna benen köra jag andra övningar. T.ex enbensknäböj, utfall, frivändningar, grodhopp etc etc Bea: En stark bål och en viss grundfysik får väl kanske ses som en grundförutsättning? Sen får man väl inse sina egna begränsningar och ha sunt förnuft. (Vilket vissa snubbar på gymmet uppenbarligen inte klarar...) En bra grej för idrottare på alla nivåer är att boka en tid med nån gyminstruktör för tips på ett upplägg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tränings tips för ben
Tillbaka
Topp