Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Träningsmani?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sammmyboy" data-source="post: 1024063" data-attributes="member: 45902"><p>Konsumtion har länge varit en del av samhället. Det går att spåra långt tillbaka i tiden. Men aldrig har jag sett så mycket folk göra samma sak samtidigt. När jag började träna som sagt så var det ungefär 5% av min skola(ca. 1000 elever) som tränade på gym. Resterande sysslade med diverse sporter och andra former av träning(fotboll,hockey,friidrott). </p><p></p><p>Det finns ju många konsumtions trender genom åren. Nu ska jag inte sitta och peka att det här och det där var flugan just då. Men sociala medier och magrutor verkar ha slagit igenom. Jag vet av några bekanta som får ligga för att dom har en fit kropp. Men några år innan dom börjat träna så satt dom i ett hörn och diskuterade World of warcraft och fick knappt kontakt med en brud. Jag säger inte att dom förändrats(mer än kroppsligt). Men att det är ganska genomskinligt vad som händer i den här världen. Och utan att vara för onyanserad vill jag bara säga att det är en skam. </p><p></p><p>Jag vill flytta dit ingen kan nå mig och aldrig mer ha med den här världen att göra om det ska fortsätta såhär. Tjejer som ser ut som Ronnie Coleman och killar som har lika lite fett på kroppen som Coleman hade när han tog hem sina Olympia Troféer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sammmyboy, post: 1024063, member: 45902"] Konsumtion har länge varit en del av samhället. Det går att spåra långt tillbaka i tiden. Men aldrig har jag sett så mycket folk göra samma sak samtidigt. När jag började träna som sagt så var det ungefär 5% av min skola(ca. 1000 elever) som tränade på gym. Resterande sysslade med diverse sporter och andra former av träning(fotboll,hockey,friidrott). Det finns ju många konsumtions trender genom åren. Nu ska jag inte sitta och peka att det här och det där var flugan just då. Men sociala medier och magrutor verkar ha slagit igenom. Jag vet av några bekanta som får ligga för att dom har en fit kropp. Men några år innan dom börjat träna så satt dom i ett hörn och diskuterade World of warcraft och fick knappt kontakt med en brud. Jag säger inte att dom förändrats(mer än kroppsligt). Men att det är ganska genomskinligt vad som händer i den här världen. Och utan att vara för onyanserad vill jag bara säga att det är en skam. Jag vill flytta dit ingen kan nå mig och aldrig mer ha med den här världen att göra om det ska fortsätta såhär. Tjejer som ser ut som Ronnie Coleman och killar som har lika lite fett på kroppen som Coleman hade när han tog hem sina Olympia Troféer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Träningsmani?
Tillbaka
Topp