Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Träningsmani?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sammmyboy" data-source="post: 1024337" data-attributes="member: 45902"><p>Du läser mina inlägg. Hatar. Får credds eller? Jag skrev facepalm för nån person liknande dig ville bevisa en poäng med att niklas klädde på sig själv när jag gjort nåt uttalande innan. Förstår inte vad människor har för jävla problem ska komma hit och hata, och skydda sin jävla biff polare som käkar steroider och kosttillskott för att dom fick stryk på krogen för 3 år sen. Nu är dom biff och populära. Får rygg dunkningar och och kan gotta sig i att skidåkare inte har 45 runt biceps. </p><p></p><p>Jaa, han kanske borde det. Speciellt när han blir indragen i en forum diskussion som troligen är viktigare än att han ska göra skämt filmer för andras underhållning. </p><p></p><p>Det ni förmodligen missade nånstans along the line var att jag skrev "alla kan inte tycka samma". Så hata på ni. Idgaf. För att vara ärlig. Jag tränar la själv. Men jag sitter inte och att annonserar varenda steg jag tar mot mitt mål: Att palla med skidåkning(wow. such goals). Speciellt inte på nåt amatörs-mässigt instagram konto med namnet "douevnlift". Speciellt inte för att få ryggdunkningar. Och framförallt inte för att 18-åringar på freeride ska få gotta sig i det. Precis som jag gör med andras träning. Jag har avföljt kanske 60 personer? av 160. För att dom bara lägger ut nonsens om träning. Mitt heta tips är Body forum. Där kan man lägga ut bilder och ställa frågor. För det är ett FORUM för träning. Vilket instagram INTE är. Eller facebook för den delen. </p><p></p><p>MEN SOM SAGT: ALLA KAN INTE TYCKA SAMMA.</p><p></p><p>Rädda naturen nu för fan.</p><p></p><p>ps. Jag kör också knäböj.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sammmyboy, post: 1024337, member: 45902"] Du läser mina inlägg. Hatar. Får credds eller? Jag skrev facepalm för nån person liknande dig ville bevisa en poäng med att niklas klädde på sig själv när jag gjort nåt uttalande innan. Förstår inte vad människor har för jävla problem ska komma hit och hata, och skydda sin jävla biff polare som käkar steroider och kosttillskott för att dom fick stryk på krogen för 3 år sen. Nu är dom biff och populära. Får rygg dunkningar och och kan gotta sig i att skidåkare inte har 45 runt biceps. Jaa, han kanske borde det. Speciellt när han blir indragen i en forum diskussion som troligen är viktigare än att han ska göra skämt filmer för andras underhållning. Det ni förmodligen missade nånstans along the line var att jag skrev "alla kan inte tycka samma". Så hata på ni. Idgaf. För att vara ärlig. Jag tränar la själv. Men jag sitter inte och att annonserar varenda steg jag tar mot mitt mål: Att palla med skidåkning(wow. such goals). Speciellt inte på nåt amatörs-mässigt instagram konto med namnet "douevnlift". Speciellt inte för att få ryggdunkningar. Och framförallt inte för att 18-åringar på freeride ska få gotta sig i det. Precis som jag gör med andras träning. Jag har avföljt kanske 60 personer? av 160. För att dom bara lägger ut nonsens om träning. Mitt heta tips är Body forum. Där kan man lägga ut bilder och ställa frågor. För det är ett FORUM för träning. Vilket instagram INTE är. Eller facebook för den delen. MEN SOM SAGT: ALLA KAN INTE TYCKA SAMMA. Rädda naturen nu för fan. ps. Jag kör också knäböj. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Träningsmani?
Tillbaka
Topp