Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Träningsmani?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1024381" data-attributes="member: 45951"><p>la_grave:</p><p></p><p>Vadå? Ju mer skidor man åker, desto mindre bilder på skidor lägger man upp? Procentuellt sett, kanske? Ja? De flesta av mina vänner som åker riktigt mycket skidor brukar ha en hel del riktigt sköna bilder till beskådan. Jag skulle säga att de som åker riktigt mycket skidor slänger upp mer riktigt bra bilder (om de nu är intresserade av fotografering, finns dom som inte är det), istället för en annan som inte har i närheten kvantiteten eller kvalitén att visa upp.</p><p></p><p>Varför är det töntigt med folk som visar upp ett intresse med en profilbild? På vilket sätt? Hur indikerar detta en platt personlighet? Jag blir genuint nyfiken, vad är en tuff och häftig profilbild på t.ex. Facebook? Vad för profilbild, enligt dig, signalerar en djup personlighet?</p><p></p><p>Edit:</p><p>Vad skulle vara problemet med att hänga upp sitt liv på t.ex. skidåkning? Vad är OK att hänga upp sitt liv på? Sitt jobb (som så många förefaller göra) Sin partner? Sin familj? Finns det andra intressen som är mer ok?</p><p></p><p>Är det okej att prata om sina intressen? (Som man gjorde förr, innan Facebook) Är man platt då också? </p><p></p><p>Så många frågor.</p><p></p><p>Hedda:</p><p>OT: Jag gör oftast inte mitt bästa.</p><p>OnT: Ja, någon måste ju se allvaret i situationen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1024381, member: 45951"] la_grave: Vadå? Ju mer skidor man åker, desto mindre bilder på skidor lägger man upp? Procentuellt sett, kanske? Ja? De flesta av mina vänner som åker riktigt mycket skidor brukar ha en hel del riktigt sköna bilder till beskådan. Jag skulle säga att de som åker riktigt mycket skidor slänger upp mer riktigt bra bilder (om de nu är intresserade av fotografering, finns dom som inte är det), istället för en annan som inte har i närheten kvantiteten eller kvalitén att visa upp. Varför är det töntigt med folk som visar upp ett intresse med en profilbild? På vilket sätt? Hur indikerar detta en platt personlighet? Jag blir genuint nyfiken, vad är en tuff och häftig profilbild på t.ex. Facebook? Vad för profilbild, enligt dig, signalerar en djup personlighet? Edit: Vad skulle vara problemet med att hänga upp sitt liv på t.ex. skidåkning? Vad är OK att hänga upp sitt liv på? Sitt jobb (som så många förefaller göra) Sin partner? Sin familj? Finns det andra intressen som är mer ok? Är det okej att prata om sina intressen? (Som man gjorde förr, innan Facebook) Är man platt då också? Så många frågor. Hedda: OT: Jag gör oftast inte mitt bästa. OnT: Ja, någon måste ju se allvaret i situationen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Träningsmani?
Tillbaka
Topp