Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Träningsmani?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ElisWaltersson" data-source="post: 1024877" data-attributes="member: 82781"><p>Vi kan skippa den där översta biten för den har jag redan förklarat. Men du snackar gojja i övrigt också, vad spelar det för roll vart problemet kommer ifrån? Problemet kvarstår, och det finns ingen lämpligare åtgärd än att skjuta alla vargar. Det tycker väl även du är en bra åtgärd, då slipper jägarna bara skjuta alphahanen också slipper du ömkas över dom där ensamma ylen. Sen brukar jägare ha mycket bra koll på djur och natur, bra mycket bättre koll än dig, dömt utifrån din lilla text. Jag har fått den bilden av att vargarna har blivit mer närgågna; Förra året tog de min hund ynka 100-300 meter från mitt hus och samma år tog vargen en hund på bron intill ett annat hus. På bron! Jag tycker det är rätt närgånget.</p><p>Du känns definitivt som en sådan som avskyr jakt och jägare iöverhuvudtaget, och i sådana fall kommer jag inte att fortsätta diskutera nått med dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ElisWaltersson, post: 1024877, member: 82781"] Vi kan skippa den där översta biten för den har jag redan förklarat. Men du snackar gojja i övrigt också, vad spelar det för roll vart problemet kommer ifrån? Problemet kvarstår, och det finns ingen lämpligare åtgärd än att skjuta alla vargar. Det tycker väl även du är en bra åtgärd, då slipper jägarna bara skjuta alphahanen också slipper du ömkas över dom där ensamma ylen. Sen brukar jägare ha mycket bra koll på djur och natur, bra mycket bättre koll än dig, dömt utifrån din lilla text. Jag har fått den bilden av att vargarna har blivit mer närgågna; Förra året tog de min hund ynka 100-300 meter från mitt hus och samma år tog vargen en hund på bron intill ett annat hus. På bron! Jag tycker det är rätt närgånget. Du känns definitivt som en sådan som avskyr jakt och jägare iöverhuvudtaget, och i sådana fall kommer jag inte att fortsätta diskutera nått med dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Träningsmani?
Tillbaka
Topp