Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Träningsmani?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="After-Bang" data-source="post: 1024883" data-attributes="member: 138543"><p>Jakt är bra! Om vi inte hade jägare hade det blivit kaos, det måste jag säga! Själv tycker jag att det är ganska vackert med ylande under natten. Jägare har bättre koll på natur än mig? Hahaha kanske där du bor men har som jag bor är de inte så smarta, sjunde genration Svensson som bor 200m från sin morsa och farsa där mor och farföräldrarna är kusiner. Jo, jag kan nästan påstå att jägarna är mer inavlade än vargarna. När jag gick i 9:an var det en snubbe som sköt sin kompis i bröstet, i en liten jakt olycka. Senare failade han 5 gånger på jägarexamen, nu är han en "stolt jägare". En av min närmsta kompisar failade examen två gånger, hans farsa och låtsas farsa är "stora jägare". Han är mycket mer kunnig än nästan alla andra av de som tog examen det året, så de andra failade flera gånger, klart inte alla misslyckades. De hade tränat på provet i flera månader och ändå failade när deras största intresse är jakt och natur... Kan inte säga att jag är smartare än alla jägare eller att alla jägare är dumma, men majoriteten här som jag bor är inte intelligenta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="After-Bang, post: 1024883, member: 138543"] Jakt är bra! Om vi inte hade jägare hade det blivit kaos, det måste jag säga! Själv tycker jag att det är ganska vackert med ylande under natten. Jägare har bättre koll på natur än mig? Hahaha kanske där du bor men har som jag bor är de inte så smarta, sjunde genration Svensson som bor 200m från sin morsa och farsa där mor och farföräldrarna är kusiner. Jo, jag kan nästan påstå att jägarna är mer inavlade än vargarna. När jag gick i 9:an var det en snubbe som sköt sin kompis i bröstet, i en liten jakt olycka. Senare failade han 5 gånger på jägarexamen, nu är han en "stolt jägare". En av min närmsta kompisar failade examen två gånger, hans farsa och låtsas farsa är "stora jägare". Han är mycket mer kunnig än nästan alla andra av de som tog examen det året, så de andra failade flera gånger, klart inte alla misslyckades. De hade tränat på provet i flera månader och ändå failade när deras största intresse är jakt och natur... Kan inte säga att jag är smartare än alla jägare eller att alla jägare är dumma, men majoriteten här som jag bor är inte intelligenta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Träningsmani?
Tillbaka
Topp