Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Transceiver, köpa här eller köpa där?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blide" data-source="post: 584478" data-attributes="member: 35991"><p>Köpte min Pulse på Naturkoompaniet innan jag drog ner till Cham för 3 år sen, förlorade väl ungefär 1000 spänn på det... Tappade bort kvittot men var inga problem att lämna in den för service ändå, har iof tagit flera månader för ingen verkar ha koll på Mammuth argenturen i Sverige, men det är en annan sak.</p><p>Om man skall kitta upp ordentligt och köpa lavin utr, pjäxor och skidor så skulle jag absolut göra det på prten jag skall till. Har en gång fått 10% på ett par pjäxor bara för att min polare köpte skidor... Bara att deala på! Köper du dessutom allt på samma ställe, gärna en lite mindre butik, så ökar också chansen att du får shyssta priser på service osv när saker pajar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blide, post: 584478, member: 35991"] Köpte min Pulse på Naturkoompaniet innan jag drog ner till Cham för 3 år sen, förlorade väl ungefär 1000 spänn på det... Tappade bort kvittot men var inga problem att lämna in den för service ändå, har iof tagit flera månader för ingen verkar ha koll på Mammuth argenturen i Sverige, men det är en annan sak. Om man skall kitta upp ordentligt och köpa lavin utr, pjäxor och skidor så skulle jag absolut göra det på prten jag skall till. Har en gång fått 10% på ett par pjäxor bara för att min polare köpte skidor... Bara att deala på! Köper du dessutom allt på samma ställe, gärna en lite mindre butik, så ökar också chansen att du får shyssta priser på service osv när saker pajar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Transceiver, köpa här eller köpa där?
Tillbaka
Topp