Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Transceiver
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1033072" data-attributes="member: 83225"><p>Kan tyvärr inte jämföra då jag aldrig testat en zoom men DSP funkar alldeles utmärkt. Jag har en äldre som kan vara lite sådär med avflaggning men scan-funktionen använder jag faktiskt relativt regelbundet även om den inte är "nödvändig" egentligen. Som tur är har jag inte behövt använda den skarpt men vid övning har den varit väldigt stadig utan några direkta problem. </p><p></p><p>Det är ju också en gammal konstruktion, vilket innebär att eventuella barnsjukdomar bör vara borta sen länge.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1033072, member: 83225"] Kan tyvärr inte jämföra då jag aldrig testat en zoom men DSP funkar alldeles utmärkt. Jag har en äldre som kan vara lite sådär med avflaggning men scan-funktionen använder jag faktiskt relativt regelbundet även om den inte är "nödvändig" egentligen. Som tur är har jag inte behövt använda den skarpt men vid övning har den varit väldigt stadig utan några direkta problem. Det är ju också en gammal konstruktion, vilket innebär att eventuella barnsjukdomar bör vara borta sen länge. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Transceiver
Tillbaka
Topp