Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Transceiveres, hvilken skal man kjøpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Silver" data-source="post: 1043546" data-attributes="member: 135492"><p>Takk for svar. Du virker å være en ekspert på temaet. </p><p></p><p>Etter å ha lest en del tråder gjennom din profil:</p><p>Bør gå for en søker som er digital, har 3 antenner og er enkel å håndtere.</p><p>Ser utifra dette at BCA Tracker 2 og Ortovox 3+ virker passa godt inn under overnevnte 3 kvaliteter.</p><p></p><p>Pieps og Mammut virker ha unødvendig mye funksjonalitet som kan komplisere konfigurasjonen. Ja jeg går kanskje glipp av noen fordeler, men det viktigste etter min mening er at jeg kan stole på at den ikke er konfigurert på en måte som gjør den mindre effektiv, fordi en ikke var klar over at "noen" hadde rotat til den når et "skarpt" tilfellet oppstår. Uavhengig om man er den som søker eller blir søkt etter.</p><p></p><p>Litt redd for å ende opp med en som ikke er testet godt nok, siden du nevnte i en tråd at utviklere faktisk har solgt sendere som har vist seg å ikke fungere som forventet (ref Pieps Vector).</p><p></p><p>Si gjerne ifra om jeg tar feil, dette er et viktig tema. Både at jeg kjøper noe som fungerer, og at jeg har forstått det jeg har lest.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Silver, post: 1043546, member: 135492"] Takk for svar. Du virker å være en ekspert på temaet. Etter å ha lest en del tråder gjennom din profil: Bør gå for en søker som er digital, har 3 antenner og er enkel å håndtere. Ser utifra dette at BCA Tracker 2 og Ortovox 3+ virker passa godt inn under overnevnte 3 kvaliteter. Pieps og Mammut virker ha unødvendig mye funksjonalitet som kan komplisere konfigurasjonen. Ja jeg går kanskje glipp av noen fordeler, men det viktigste etter min mening er at jeg kan stole på at den ikke er konfigurert på en måte som gjør den mindre effektiv, fordi en ikke var klar over at "noen" hadde rotat til den når et "skarpt" tilfellet oppstår. Uavhengig om man er den som søker eller blir søkt etter. Litt redd for å ende opp med en som ikke er testet godt nok, siden du nevnte i en tråd at utviklere faktisk har solgt sendere som har vist seg å ikke fungere som forventet (ref Pieps Vector). Si gjerne ifra om jeg tar feil, dette er et viktig tema. Både at jeg kjøper noe som fungerer, og at jeg har forstått det jeg har lest. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Transceiveres, hvilken skal man kjøpa?
Tillbaka
Topp