Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Transceivers
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MikeMike" data-source="post: 219248"><p>Vilken transciver du köper spelar inte så stor roll så länge du lär dig hur den fungerar. Barryvox Pulse är en helt ny transciver med ny teknik som kanske inte alltid är så välprövad. Om jag skulle köpa en transciver idag skulle jag gå på ett säkert kort och det är en vanlig Barryvox som har funnits ute på marknaden under många år och är väl beprövad. Jag har använt mig av den i 3 år och vi använder oss av den under alla våra heliski turer och lavinkurser. Det är otroligt lätt att handha under stressade situationer och lätt att förstå på engång.</p><p></p><p>Sen glöm inte bort att en transciver är värdelös utan kunskap och en sond och spade!</p><p></p><p>Micke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MikeMike, post: 219248"] Vilken transciver du köper spelar inte så stor roll så länge du lär dig hur den fungerar. Barryvox Pulse är en helt ny transciver med ny teknik som kanske inte alltid är så välprövad. Om jag skulle köpa en transciver idag skulle jag gå på ett säkert kort och det är en vanlig Barryvox som har funnits ute på marknaden under många år och är väl beprövad. Jag har använt mig av den i 3 år och vi använder oss av den under alla våra heliski turer och lavinkurser. Det är otroligt lätt att handha under stressade situationer och lätt att förstå på engång. Sen glöm inte bort att en transciver är värdelös utan kunskap och en sond och spade! Micke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Transceivers
Tillbaka
Topp