Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
transciever 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henk021" data-source="post: 824481" data-attributes="member: 112491"><p>Min teori kommer från rekommendationer jag läst lite här o var, absolut inte under 2 meter verkar det som de flesta rekommenderar, då tänkte jag att man borde lägga på en halv meter för att inte behöva böja sig allt för mycket som du säger.</p><p></p><p>Bra tips där med packlägden, är ju bra om den får plats i ryggsäcken <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henk021, post: 824481, member: 112491"] Min teori kommer från rekommendationer jag läst lite här o var, absolut inte under 2 meter verkar det som de flesta rekommenderar, då tänkte jag att man borde lägga på en halv meter för att inte behöva böja sig allt för mycket som du säger. Bra tips där med packlägden, är ju bra om den får plats i ryggsäcken ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
transciever 10/11
Tillbaka
Topp