Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
transciever 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="centralbyrakraten" data-source="post: 836853" data-attributes="member: 47541"><p>Var bor du? Du har inte möjlighet att komma förbi lavincentret och testa vilken lavinutrustning som du gillar och som funkar bäst för dig? För mig är det viktigare att man verkligen lägger ned tid på vilken säkerhetsutrustning man ska ha än att t.ex sitta och testa pjäxor i timmar eller åka på skidtestarhelger.</p><p></p><p>Jag måste säga att jag är lite besviken på 3+, inte på själva funktionen men på att den är 4 kr dyrare än Pulse hos Addnature! Ortovox har inte gjort sin hemläxa. Den är inte i närheten så bra som Pulse eller Pieps DSP och bör därför ligga minst 500 kr under dessa i pris.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="centralbyrakraten, post: 836853, member: 47541"] Var bor du? Du har inte möjlighet att komma förbi lavincentret och testa vilken lavinutrustning som du gillar och som funkar bäst för dig? För mig är det viktigare att man verkligen lägger ned tid på vilken säkerhetsutrustning man ska ha än att t.ex sitta och testa pjäxor i timmar eller åka på skidtestarhelger. Jag måste säga att jag är lite besviken på 3+, inte på själva funktionen men på att den är 4 kr dyrare än Pulse hos Addnature! Ortovox har inte gjort sin hemläxa. Den är inte i närheten så bra som Pulse eller Pieps DSP och bör därför ligga minst 500 kr under dessa i pris. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
transciever 10/11
Tillbaka
Topp