Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
transfer buss valthoréns?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 510202" data-attributes="member: 83225"><p>Vad jag minns när vi har kollat på det är att det är ganska dyrt att hyra bil i geneve jämfört med grenoble. Men det är helt klart något som kan vara värt att titta på. Det finns ju en del bussbolag där nere och när vi kollade låg det nog på en 600 spänn per skalle minst för buss enkel resa. Sen går det väl att åka till chambery och sen ta en kort buss upp på slingervägen. Det finns massa länkar på flygplatsernas hemsida normalt.</p><p></p><p>Sen kan det ju vara ganska skönt att ha en bil på plats i val thorens också. Nu vet jag ju inte var nis ka bo men vi åkte med ucpa och då bor man lite nedanför centrum och det var väldigt skönt att kunna köra och handla...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 510202, member: 83225"] Vad jag minns när vi har kollat på det är att det är ganska dyrt att hyra bil i geneve jämfört med grenoble. Men det är helt klart något som kan vara värt att titta på. Det finns ju en del bussbolag där nere och när vi kollade låg det nog på en 600 spänn per skalle minst för buss enkel resa. Sen går det väl att åka till chambery och sen ta en kort buss upp på slingervägen. Det finns massa länkar på flygplatsernas hemsida normalt. Sen kan det ju vara ganska skönt att ha en bil på plats i val thorens också. Nu vet jag ju inte var nis ka bo men vi åkte med ucpa och då bor man lite nedanför centrum och det var väldigt skönt att kunna köra och handla... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
transfer buss valthoréns?
Tillbaka
Topp