Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Transfer från Geneve till Val d'Isere?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LuddePudde" data-source="post: 1242234" data-attributes="member: 42036"><p>Menar du väntetiden på flygplatsen innan bussen går så känns 3 timmar lite overkill. 1.10 kan bli på håret OM det blir strul med utrustning på bandet. Detta har hänt mig 2/4 ggr så känns lite som 50/50 hur personalen sköter det hela. Men har pratat med en del andra när man väntat som alltid suckat och sagt att så här är det alltid på Genèves flygplats. Logistiken är nog inte helt hundra helt enkelt. </p><p>Men som jag nämnde tidigare så tycker jag 3 timmar är för lång väntetid. Finns det inga andra flyg där du har lite mer spelrum så kör på 1.10 tiden. </p><p>Det löser sig alltid på något sätt. Skulle det vara en försening så har jag och vänner alltid gått till bens bus personalen och meddelat de att vi är här men att skidbagaget är sent. De har bra förståelse för det samtidigt som de inte kan vänta hur länge som helst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LuddePudde, post: 1242234, member: 42036"] Menar du väntetiden på flygplatsen innan bussen går så känns 3 timmar lite overkill. 1.10 kan bli på håret OM det blir strul med utrustning på bandet. Detta har hänt mig 2/4 ggr så känns lite som 50/50 hur personalen sköter det hela. Men har pratat med en del andra när man väntat som alltid suckat och sagt att så här är det alltid på Genèves flygplats. Logistiken är nog inte helt hundra helt enkelt. Men som jag nämnde tidigare så tycker jag 3 timmar är för lång väntetid. Finns det inga andra flyg där du har lite mer spelrum så kör på 1.10 tiden. Det löser sig alltid på något sätt. Skulle det vara en försening så har jag och vänner alltid gått till bens bus personalen och meddelat de att vi är här men att skidbagaget är sent. De har bra förståelse för det samtidigt som de inte kan vänta hur länge som helst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Transfer från Geneve till Val d'Isere?
Tillbaka
Topp