Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
transfer geneve airport - chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="annajoh" data-source="post: 284517" data-attributes="member: 37458"><p>Vet ngn om det är nödvändigt att förboka SAT bussarna eller är det bara att hoppa på?</p><p></p><p>Annars - Ngn som känner för att tjäna extra pengar?</p><p>kör mig och min kompis från geneve flygplats imorgon 1mars till chamonix sud.</p><p></p><p>Vi landar 16.45 med KLM från amsterdam.</p><p></p><p>Ring mig om du kan ställa upp på tel 0046-707-592618</p><p></p><p>MVH Anna Johansson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="annajoh, post: 284517, member: 37458"] Vet ngn om det är nödvändigt att förboka SAT bussarna eller är det bara att hoppa på? Annars - Ngn som känner för att tjäna extra pengar? kör mig och min kompis från geneve flygplats imorgon 1mars till chamonix sud. Vi landar 16.45 med KLM från amsterdam. Ring mig om du kan ställa upp på tel 0046-707-592618 MVH Anna Johansson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
transfer geneve airport - chamonix
Tillbaka
Topp