Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Transfer Geneve->Les Arcs?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonte_carver10" data-source="post: 846953" data-attributes="member: 103726"><p>Jag var i Les Arcs med UCPA förra året och tog också Alpskibus från Genève vilket funkade bra. Som redan nämnts är det gångavstånd från busstationen till funiculairens startpunkt. De där bussarna kan ibland vara rätt sena så säkra att ni inte har alltför tight med tid i transfern mellan buss och flyg.</p><p></p><p>Väl där uppe föreslår jag att ni tar bussen - avgångstiderna brukar vara synkade med när funiculairen kommer. </p><p></p><p>Man kan gå till centret, antingen längs vägen som är längst att gå eller en genväg via skogen i uppförsbacke vilket dock kan vara svårt att hitta och rätt meckigt med bagage.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonte_carver10, post: 846953, member: 103726"] Jag var i Les Arcs med UCPA förra året och tog också Alpskibus från Genève vilket funkade bra. Som redan nämnts är det gångavstånd från busstationen till funiculairens startpunkt. De där bussarna kan ibland vara rätt sena så säkra att ni inte har alltför tight med tid i transfern mellan buss och flyg. Väl där uppe föreslår jag att ni tar bussen - avgångstiderna brukar vara synkade med när funiculairen kommer. Man kan gå till centret, antingen längs vägen som är längst att gå eller en genväg via skogen i uppförsbacke vilket dock kan vara svårt att hitta och rätt meckigt med bagage. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Transfer Geneve->Les Arcs?
Tillbaka
Topp