Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Transfer Geneve - Tignes Val Claret
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="anelistra" data-source="post: 365118" data-attributes="member: 44084"><p>Flyplassen i Geneve er ikke sååå stor - og det er ganske bra skilta..i charter chaoset som lett oppstår om vinteren er det i grunnen bare å følge massene - de fleste skal jo med en eller annen transfer buss. - Det gjelder bare å finne rett buss! - Så vidt jeg vet står alle på samme parkeringsplass...</p><p>Reiste charter selv, men vi hadde noen med oss på bussen som reiste selv og hadde spurt våre guider om det var plass - vet ikke hva de betalte, men det er tydeligvis mulig å dra med charter transfer busser også om de har plass.</p><p></p><p>Men vær klar over at de fleste som jobber på flyplassen i Geneve bare snakker fransk (tysk er det heller dårlig med - engelsk vel varierende...)</p><p>Kan komme veldig godt med å lære seg noen franske gloser for å å kunne spør etter bussen & forstå svaret...</p><p></p><p>Bare for å avspore litt, et lite tips til for alle som skal ned til Geneve til charter tider...: det er et reelt bagasje kaos! Pakk i noen skikkelig kjipe lilla-rosa et eller annet skikkelig skrikende og jævlige bagger/ sekker/ poser....då finner du det mye lettere igjen og ingen gidde stjele det heller <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anelistra, post: 365118, member: 44084"] Flyplassen i Geneve er ikke sååå stor - og det er ganske bra skilta..i charter chaoset som lett oppstår om vinteren er det i grunnen bare å følge massene - de fleste skal jo med en eller annen transfer buss. - Det gjelder bare å finne rett buss! - Så vidt jeg vet står alle på samme parkeringsplass... Reiste charter selv, men vi hadde noen med oss på bussen som reiste selv og hadde spurt våre guider om det var plass - vet ikke hva de betalte, men det er tydeligvis mulig å dra med charter transfer busser også om de har plass. Men vær klar over at de fleste som jobber på flyplassen i Geneve bare snakker fransk (tysk er det heller dårlig med - engelsk vel varierende...) Kan komme veldig godt med å lære seg noen franske gloser for å å kunne spør etter bussen & forstå svaret... Bare for å avspore litt, et lite tips til for alle som skal ned til Geneve til charter tider...: det er et reelt bagasje kaos! Pakk i noen skikkelig kjipe lilla-rosa et eller annet skikkelig skrikende og jævlige bagger/ sekker/ poser....då finner du det mye lettere igjen og ingen gidde stjele det heller :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Transfer Geneve - Tignes Val Claret
Tillbaka
Topp