Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Transfer Italienska alperna (Cervinia)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anzom" data-source="post: 1236665" data-attributes="member: 45125"><p>Ah, biltemas rejäla kedjor. What a great thing.</p><p> "-Sitter de på nu?" Ska den gula delen vara runt hjulens kanter? Den röda delen verkar bara svår att få runt hjulen här borta, kedjan känns för kort. Ska vi inte bara testa att köra på hjulen när de ligger på marken istället? Ah, mina händer, är snart ispinnar!" </p><p></p><p>Men det går! Öva lite innan bara <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anzom, post: 1236665, member: 45125"] Ah, biltemas rejäla kedjor. What a great thing. "-Sitter de på nu?" Ska den gula delen vara runt hjulens kanter? Den röda delen verkar bara svår att få runt hjulen här borta, kedjan känns för kort. Ska vi inte bara testa att köra på hjulen när de ligger på marken istället? Ah, mina händer, är snart ispinnar!" Men det går! Öva lite innan bara :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Transfer Italienska alperna (Cervinia)
Tillbaka
Topp