Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
transfer salzburg - bad gastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="yunlee222" data-source="post: 405819" data-attributes="member: 62654"><p>Det där med att bara hoppa på sts buss kan sluta ganska illa... jag har slängt av snyltare förr. det kommer nämligen fram sen när man går runt med liftkortslista o sådant.</p><p></p><p>Man kan prata med info disken på flygplatsen så ringer de ett bolag till en. Att boka hemifrån brukar vara svindyrt. Har träffat många brittiska resenärer på flygplatsen som fått betala överpris bara för de bokat hemifrån.</p><p></p><p>Det bästa e som sagt att ta tåget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="yunlee222, post: 405819, member: 62654"] Det där med att bara hoppa på sts buss kan sluta ganska illa... jag har slängt av snyltare förr. det kommer nämligen fram sen när man går runt med liftkortslista o sådant. Man kan prata med info disken på flygplatsen så ringer de ett bolag till en. Att boka hemifrån brukar vara svindyrt. Har träffat många brittiska resenärer på flygplatsen som fått betala överpris bara för de bokat hemifrån. Det bästa e som sagt att ta tåget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
transfer salzburg - bad gastein
Tillbaka
Topp