Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Transfer till alp d'huez
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaffepaus" data-source="post: 1064453" data-attributes="member: 121460"><p>Jag ska åka till alp d'huez i januari, det verkar helt omöjligt att ta sig dit på ett vettigt sett som inte är snordyrt.</p><p>Nackdelen är att jag inte ska åka på en lördag (enda dagen Norwegian kör arlanda->grenoble).</p><p></p><p>Är det jag som är sämst på att googla? Eller hur tar man sig dit ifrån Lyon eller Geneve?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaffepaus, post: 1064453, member: 121460"] Jag ska åka till alp d'huez i januari, det verkar helt omöjligt att ta sig dit på ett vettigt sett som inte är snordyrt. Nackdelen är att jag inte ska åka på en lördag (enda dagen Norwegian kör arlanda->grenoble). Är det jag som är sämst på att googla? Eller hur tar man sig dit ifrån Lyon eller Geneve? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Transfer till alp d'huez
Tillbaka
Topp