Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Transfer Turin - Gressoney - bra tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DrDim" data-source="post: 1286543" data-attributes="member: 176381"><p>Gå på de stora bolagen, finns många skräckhistorier om billigare bolag i Italien. Jag kör vanligtvis Hertz då de har fri extra förare om man är gift och medlem i deras guldklubb vilket är gratis (så frugan kan köra också). Jag brukar köra med mitt eurobonus konto för att få lite rabatt. Man betalar efter hyresperioden (de reserverar vanligtvis typ 500 euro på kreditkortet). Jag brukar söka på samma resa och boka om när priserna sjunkit. Innan pandemin bokade jag om 5ggr en gång och sänkte då priset ifrån 500euro till 300euro. Boka med ett kreditkort som har självriskeleminering. När man plockar ut bilen bör man alltid gå runt den och filma/fota. Det räddade mig en gång när jag kunde visa att en buckla fanns när jag hyrde bilen som inte var med på protokollet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DrDim, post: 1286543, member: 176381"] Gå på de stora bolagen, finns många skräckhistorier om billigare bolag i Italien. Jag kör vanligtvis Hertz då de har fri extra förare om man är gift och medlem i deras guldklubb vilket är gratis (så frugan kan köra också). Jag brukar köra med mitt eurobonus konto för att få lite rabatt. Man betalar efter hyresperioden (de reserverar vanligtvis typ 500 euro på kreditkortet). Jag brukar söka på samma resa och boka om när priserna sjunkit. Innan pandemin bokade jag om 5ggr en gång och sänkte då priset ifrån 500euro till 300euro. Boka med ett kreditkort som har självriskeleminering. När man plockar ut bilen bör man alltid gå runt den och filma/fota. Det räddade mig en gång när jag kunde visa att en buckla fanns när jag hyrde bilen som inte var med på protokollet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Transfer Turin - Gressoney - bra tips?
Tillbaka
Topp