Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Transfer Turin - Gressoney - bra tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1286545" data-attributes="member: 144594"><p>Instämmer med det mesta men har aldrig haft problem med hyrbil i Italien efter kanske hyrt bil där 50 ggr. Har däremot en skräckhistoria efter att ha hyrt bil på OK i Nyköping. </p><p></p><p>Brukar titta på holidayautos.se typ och undvika de bolag med lägst betyg. En gång fick jag problem med ”depositionen” men det var mitt eget fel eftersom jag bara tagit med ett enkelt bankkort utan kredit. </p><p>Självriskeliminering via eget kreditkort sparar mycket pengar men täcker oftast bara upp till 10-15000 kr, vilket oftast inte täcker hela självrisken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1286545, member: 144594"] Instämmer med det mesta men har aldrig haft problem med hyrbil i Italien efter kanske hyrt bil där 50 ggr. Har däremot en skräckhistoria efter att ha hyrt bil på OK i Nyköping. Brukar titta på holidayautos.se typ och undvika de bolag med lägst betyg. En gång fick jag problem med ”depositionen” men det var mitt eget fel eftersom jag bara tagit med ett enkelt bankkort utan kredit. Självriskeliminering via eget kreditkort sparar mycket pengar men täcker oftast bara upp till 10-15000 kr, vilket oftast inte täcker hela självrisken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Transfer Turin - Gressoney - bra tips?
Tillbaka
Topp