Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Transport Genéve - Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Delan" data-source="post: 100205" data-attributes="member: 36706"><p>Hallå.</p><p></p><p>Jag skall flyga från Göteborg till Genéve den 1:e jan och undrar om det är någon som skall åka med samma plan och som har fixat skjuts, alternativt vet någon som skall åka Genéve - Chmx vid den tiden. Planet kommer in 20.40 från Amsterdam och det är efter att sista bussen till Chamonix har gått som jagt har förstått det. Min polare ligger med brutna ben och kan inte köra bil. Surt läge. Ring gärna om du vet nåt. </p><p></p><p></p><p> /Johan Delborg </p><p></p><p></p><p>delborg@mail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Delan, post: 100205, member: 36706"] Hallå. Jag skall flyga från Göteborg till Genéve den 1:e jan och undrar om det är någon som skall åka med samma plan och som har fixat skjuts, alternativt vet någon som skall åka Genéve - Chmx vid den tiden. Planet kommer in 20.40 från Amsterdam och det är efter att sista bussen till Chamonix har gått som jagt har förstått det. Min polare ligger med brutna ben och kan inte köra bil. Surt läge. Ring gärna om du vet nåt. /Johan Delborg delborg@mail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Transport Genéve - Chamonix
Tillbaka
Topp