Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Transport Milano-Gressoney
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rouben" data-source="post: 588421" data-attributes="member: 53456"><p>Efter att upprepade gånger suttit på perrongen i Chivasso och tänkt ALDRIG MER, kan jag rekommendera bil. Har du inte råd - bered dig på att resan från Malpensa till Gressoney tar ca 8h pga några smått knöliga byten. Senast jag var där landade jag på Malpensa vid 11 på fm och kom fram vid nio på kvällen.</p><p></p><p>www.malpensashuttle.it</p><p>www.trenitalia.it</p><p>www.vitagroup.it välj "linee e orario" i menyn</p><p></p><p>1. Malpensa - Milano Centrale</p><p>7,50E, 40-50 min, lätt att hitta bussarna utanför terminalen</p><p>2. Milano Centrale - Pont Saint Martin</p><p>ca 10E, 2,5h, byte i Chivasso</p><p>Biljettkontoret på stationen har flyttat runt lite men brukar ligga mot torget där shuttlebussen stannar. Glöm inte stämpla biljetten på perrongen, du kan inte snacka nåt annat än italienska med konduktören.</p><p>3. Pont Saint Martin - Gressoney la Trinité</p><p>1,50E? 1h 15 min</p><p>Bussen stannar precis utanför stationen. Sista bussen går vid 19-tiden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rouben, post: 588421, member: 53456"] Efter att upprepade gånger suttit på perrongen i Chivasso och tänkt ALDRIG MER, kan jag rekommendera bil. Har du inte råd - bered dig på att resan från Malpensa till Gressoney tar ca 8h pga några smått knöliga byten. Senast jag var där landade jag på Malpensa vid 11 på fm och kom fram vid nio på kvällen. www.malpensashuttle.it www.trenitalia.it www.vitagroup.it välj "linee e orario" i menyn 1. Malpensa - Milano Centrale 7,50E, 40-50 min, lätt att hitta bussarna utanför terminalen 2. Milano Centrale - Pont Saint Martin ca 10E, 2,5h, byte i Chivasso Biljettkontoret på stationen har flyttat runt lite men brukar ligga mot torget där shuttlebussen stannar. Glöm inte stämpla biljetten på perrongen, du kan inte snacka nåt annat än italienska med konduktören. 3. Pont Saint Martin - Gressoney la Trinité 1,50E? 1h 15 min Bussen stannar precis utanför stationen. Sista bussen går vid 19-tiden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Transport Milano-Gressoney
Tillbaka
Topp