Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Transport till alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="powderdreams" data-source="post: 187992" data-attributes="member: 54855"><p>beror sej på hur stor bil du har och hur många ni är, är man fyra pers i en normal storbil så får man inte med sej så himla mycket men är man två i en xc90 med takbox så kan man packa in en hel del. flyg går ju o hitta rätt billigt men jag vet inte om man kan ta med så mycket på det. jag ska själv till anton i vinter o tänkte nog ta tåg eller buss, alternativt bil om nån har plats kvar till mej o mina grejer eller om jag skaffar en egen</p><p>En fördel med bil e ju att man kan åka runt lite snabbare o smidigare till olika skidområden om man känner för det eller ta en tripp till medelhavet eller nån störe stad eller vad man nu tycker e kul.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="powderdreams, post: 187992, member: 54855"] beror sej på hur stor bil du har och hur många ni är, är man fyra pers i en normal storbil så får man inte med sej så himla mycket men är man två i en xc90 med takbox så kan man packa in en hel del. flyg går ju o hitta rätt billigt men jag vet inte om man kan ta med så mycket på det. jag ska själv till anton i vinter o tänkte nog ta tåg eller buss, alternativt bil om nån har plats kvar till mej o mina grejer eller om jag skaffar en egen En fördel med bil e ju att man kan åka runt lite snabbare o smidigare till olika skidområden om man känner för det eller ta en tripp till medelhavet eller nån störe stad eller vad man nu tycker e kul. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Transport till alperna?
Tillbaka
Topp