Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
transport till stryn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gurra_ski" data-source="post: 434349" data-attributes="member: 56528"><p>Tjena, lånar tråden igen. Vi är ett gäng grabbar som tänkte åka upp till Stryn precis efter att skolan slutat, alltså runt den tionde juni. Då bara en av oss har ett purfärskt körkort lutar det åt att vi tar bussen upp. Kollade lite busslänkar och det såg ut som att det skulle gå att åka från Göteborg tidigt på morgonen byta buss i Oslo och sedan vara framme i Stryn på kvällen. ´Någon som har erfarenhet av att bussa upp från götet? </p><p></p><p>Stiga av bussen kan man göra vid Folven?? Frågar för säkerhets skull, eftersom jag verkligen inte har någon lust att bli avsläppt nere i Stryn centrum och stå flera mil från campingen med stor otymplig skidutrustning:P</p><p></p><p>Sen undrar jag också hur man klarar sig när man väl är uppe utan bil. Går det skidbuss varje dag hela säsongen? Vi ska som sagt dit rätt tidigt(10 juni) och det vore snopet om man inte lyckas komma upp till skidcentret.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gurra_ski, post: 434349, member: 56528"] Tjena, lånar tråden igen. Vi är ett gäng grabbar som tänkte åka upp till Stryn precis efter att skolan slutat, alltså runt den tionde juni. Då bara en av oss har ett purfärskt körkort lutar det åt att vi tar bussen upp. Kollade lite busslänkar och det såg ut som att det skulle gå att åka från Göteborg tidigt på morgonen byta buss i Oslo och sedan vara framme i Stryn på kvällen. ´Någon som har erfarenhet av att bussa upp från götet? Stiga av bussen kan man göra vid Folven?? Frågar för säkerhets skull, eftersom jag verkligen inte har någon lust att bli avsläppt nere i Stryn centrum och stå flera mil från campingen med stor otymplig skidutrustning:P Sen undrar jag också hur man klarar sig när man väl är uppe utan bil. Går det skidbuss varje dag hela säsongen? Vi ska som sagt dit rätt tidigt(10 juni) och det vore snopet om man inte lyckas komma upp till skidcentret. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
transport till stryn
Tillbaka
Topp