Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
transportera ner skidor till serre chevalier?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="annakarinsomfan" data-source="post: 832130" data-attributes="member: 33736"><p>Helt klart som FF säger, att checka in (ett välfyllt) skidbagage har sparat mig tusenlappar genom åren i övervikt. Har typ aldrig varit med om att de har vägt det*. Låt den orubbliga skid/boardbagen ligga på vagnen medan du checkar in en lätt liten väska, peka mot utrustningen och säg "och så lite skidor" med ett leende på läpparna. Sedan rullar du bara smidigt vidare till over-size incheckningen.. Voilà!</p><p></p><p>*utom en gång för länge sedan, då en sur tant ville att jag skulle hiva upp den (särskilt orubbliga bagen) på vågen vid första incheckningen. Jag löste det genom att bara "luta" den lite fint på våg-bandet. Den var ändå så förbannat otymplig att det hade varit omöjligt att få en klar uppfattning om dess fulla vikt. Hon nöjde sig med detta, jag betalade för skidutrustning och på oversize brydde de sig inte ett skit (har de ens en våg där?).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="annakarinsomfan, post: 832130, member: 33736"] Helt klart som FF säger, att checka in (ett välfyllt) skidbagage har sparat mig tusenlappar genom åren i övervikt. Har typ aldrig varit med om att de har vägt det*. Låt den orubbliga skid/boardbagen ligga på vagnen medan du checkar in en lätt liten väska, peka mot utrustningen och säg "och så lite skidor" med ett leende på läpparna. Sedan rullar du bara smidigt vidare till over-size incheckningen.. Voilà! *utom en gång för länge sedan, då en sur tant ville att jag skulle hiva upp den (särskilt orubbliga bagen) på vågen vid första incheckningen. Jag löste det genom att bara "luta" den lite fint på våg-bandet. Den var ändå så förbannat otymplig att det hade varit omöjligt att få en klar uppfattning om dess fulla vikt. Hon nöjde sig med detta, jag betalade för skidutrustning och på oversize brydde de sig inte ett skit (har de ens en våg där?). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
transportera ner skidor till serre chevalier?
Tillbaka
Topp