Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trasig Beast?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="herrgard" data-source="post: 1072919" data-attributes="member: 101904"><p>Tycker definitivt du ska ska reklamera sprickan. Montera i samma hål har inte varit något problem för mig i alla fall. Var försiktig när du skruvar i bara så skruvarna kommer i de gamla gängorna och inte river upp nya. Lite epoxy också kanske om du orkar med sånt. Numera monterar jag bara med inserts...</p><p></p><p>Jag har glott lite på min tådel men ser inte direkt vad som skulle bli sämre av att toeboxflärpen kommer ner längre. Den är väl för att trycka upp stora plastvingen till toppläget så tådelen löser ut tidigare uppåt (pjäxan behöver inte vinklas fram så långt efter att ha släppt i hälen). Annars om pinnarna inte går in till ändläget i pjäxan lägger den ju sig inte i toppläge.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="herrgard, post: 1072919, member: 101904"] Tycker definitivt du ska ska reklamera sprickan. Montera i samma hål har inte varit något problem för mig i alla fall. Var försiktig när du skruvar i bara så skruvarna kommer i de gamla gängorna och inte river upp nya. Lite epoxy också kanske om du orkar med sånt. Numera monterar jag bara med inserts... Jag har glott lite på min tådel men ser inte direkt vad som skulle bli sämre av att toeboxflärpen kommer ner längre. Den är väl för att trycka upp stora plastvingen till toppläget så tådelen löser ut tidigare uppåt (pjäxan behöver inte vinklas fram så långt efter att ha släppt i hälen). Annars om pinnarna inte går in till ändläget i pjäxan lägger den ju sig inte i toppläge. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trasig Beast?
Tillbaka
Topp