Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trasig Black Diamond..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gahnis" data-source="post: 1033311" data-attributes="member: 46117"><p>Kära ni..</p><p></p><p>Ska dra iväg till äventyret om exakt 10 dagar och paniken börjar nu sprida sig likt pesten..</p><p>Upptäckte nyss att .. eller jag struntar i förklaring och bifogar bild.</p><p>En "ring" och en "skruv" saknas efter gårdagens tur.</p><p></p><p>Sitter med Conrad redo, men önskar naturligtvis en snabbare och billigare lösning..</p><p></p><p>Skon heter Black Diamond Vector (Nuvarande Quadrant)..</p><p></p><p>Hjälp...</p><p></p><p>Finns delar, eller måste jag lassa på Conrad nästan 4 loppor???</p><p></p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=125609" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/3009e1d0f0e75bf974431164e8f42d5c.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=125610" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/057b5686bdff203da3b13d98bb481bfe.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gahnis, post: 1033311, member: 46117"] Kära ni.. Ska dra iväg till äventyret om exakt 10 dagar och paniken börjar nu sprida sig likt pesten.. Upptäckte nyss att .. eller jag struntar i förklaring och bifogar bild. En "ring" och en "skruv" saknas efter gårdagens tur. Sitter med Conrad redo, men önskar naturligtvis en snabbare och billigare lösning.. Skon heter Black Diamond Vector (Nuvarande Quadrant).. Hjälp... Finns delar, eller måste jag lassa på Conrad nästan 4 loppor??? [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=125609][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/3009e1d0f0e75bf974431164e8f42d5c.jpg[/img][/url] [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=125610][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/057b5686bdff203da3b13d98bb481bfe.jpg[/img][/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trasig Black Diamond..
Tillbaka
Topp