Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trasig Black Diamond..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 1033316" data-attributes="member: 34110"><p>reservdelar till sånt brukar finnas.</p><p>ring den svenska generalagenten och fråga om du får köpa.</p><p>den bild jag hittade på sport-conrad var på en grön pjäxa. </p><p>den pjäxan såg ut att ha en assymetrisk ring som normalt sätt används för att kunna vinkla skaftet i sidled någon grad eller två.</p><p>hitta en bricka som passar i försänkningen där "ringen" suttit.</p><p>brickan bör ha ett hål i mitten som passar till valfri M6? (M8?) bult som du köper på clas ohlsson.</p><p>dra ihop. </p><p>funkar, men är inte snyggt.</p><p></p><p>snö!</p><p>/r</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 1033316, member: 34110"] reservdelar till sånt brukar finnas. ring den svenska generalagenten och fråga om du får köpa. den bild jag hittade på sport-conrad var på en grön pjäxa. den pjäxan såg ut att ha en assymetrisk ring som normalt sätt används för att kunna vinkla skaftet i sidled någon grad eller två. hitta en bricka som passar i försänkningen där "ringen" suttit. brickan bör ha ett hål i mitten som passar till valfri M6? (M8?) bult som du köper på clas ohlsson. dra ihop. funkar, men är inte snyggt. snö! /r [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trasig Black Diamond..
Tillbaka
Topp