Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trasig FFG 16 bindning (weird)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Olindby" data-source="post: 982442" data-attributes="member: 81663"><p>Det går inte att visa det på bilden för att gängorna i plasten blev utslitna när fjädern poppade ut. De är inte borta eller helt trasiga bara utslitna så man inte får fäste när man ska skruva in fjädern. Ifall den har poppat ut en gång så finns det ingen chans att få in den igen och att åka runt med den bindningen skulle vara väldigt farligt. Angående att kontakta Atomic så pratade jag med svenska agenter men hann inte nämna att skidan ens var i frankrike innan de hävdade att de inte hade något med det att göra, att jag skulle kontakta affären jag köpt dem i. Det var det ända svaret jag fick. Men det är väl så att man kontaktar affären man köpt dem i. Går ett par skor sönder så ringer man inte till addidas man går till affären man köpt dem i.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Olindby, post: 982442, member: 81663"] Det går inte att visa det på bilden för att gängorna i plasten blev utslitna när fjädern poppade ut. De är inte borta eller helt trasiga bara utslitna så man inte får fäste när man ska skruva in fjädern. Ifall den har poppat ut en gång så finns det ingen chans att få in den igen och att åka runt med den bindningen skulle vara väldigt farligt. Angående att kontakta Atomic så pratade jag med svenska agenter men hann inte nämna att skidan ens var i frankrike innan de hävdade att de inte hade något med det att göra, att jag skulle kontakta affären jag köpt dem i. Det var det ända svaret jag fick. Men det är väl så att man kontaktar affären man köpt dem i. Går ett par skor sönder så ringer man inte till addidas man går till affären man köpt dem i. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trasig FFG 16 bindning (weird)
Tillbaka
Topp