Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trasig FKS 140,tappad bit.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nostar" data-source="post: 1085121" data-attributes="member: 43737"><p>Hej! </p><p></p><p>Åkte skidor ikväll och då jag kommer hem upptäckte jag att en bit från bindningen ramlat bort. Detta var inget jag märkte av då jag åkte och heller inte märker att det påverkar då jag klickat i pjäxan och försöker känna glapp. </p><p></p><p>Även förspänningen såg bra ut med pjäxan i men häldelen är väldigt sladdrig utan pjäxan i, är det farligt att åka med den tro? ? </p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=139864" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/22f840a7503358db4e11ca2deb8599c5.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=139865" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/3a710cccd25df6fdc378e5833545b0de.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nostar, post: 1085121, member: 43737"] Hej! Åkte skidor ikväll och då jag kommer hem upptäckte jag att en bit från bindningen ramlat bort. Detta var inget jag märkte av då jag åkte och heller inte märker att det påverkar då jag klickat i pjäxan och försöker känna glapp. Även förspänningen såg bra ut med pjäxan i men häldelen är väldigt sladdrig utan pjäxan i, är det farligt att åka med den tro? ? [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=139864][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/22f840a7503358db4e11ca2deb8599c5.jpg[/img][/url] [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=139865][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/3a710cccd25df6fdc378e5833545b0de.jpg[/img][/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trasig FKS 140,tappad bit.
Tillbaka
Topp