Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Trasig fot
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fille966" data-source="post: 1067118" data-attributes="member: 144156"><p>Har haft problem i flera månader med min fot och har haltat runt varenda dag och kan knappt somna pga. smärtan. Var nyss hos läkaren och han sa att det kan vara så att jag har slitit bort allt brosk i fotleden, ska göra en sista skiktröntgen för att vara säker och om det är så kan jag aldrig åka bräda igen... </p><p></p><p>Har åkt bräda hela livet, både snowboard och skateboard. Vi har stuga i fjällen och åker årligen till Alperna för att köra puder, det är det bästa jag vet. Nu är snart mardrömmen fulländad, hobbyn slutar alltså nu vid 19 års ålder pga. slitage i foten. </p><p></p><p>Vad fasen ska jag göra? Blir i princip handikappad, kan inte springa eller gå ordentligt i hela livet. Och förlorar dessutom förmågan att kunna utöva den sport jag älskar mest som jag beskrev tidigare. Hur ska jag ta mig vidare genom detta? Ersätta brädåkningen på något sätt... Några förslag kanske?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fille966, post: 1067118, member: 144156"] Har haft problem i flera månader med min fot och har haltat runt varenda dag och kan knappt somna pga. smärtan. Var nyss hos läkaren och han sa att det kan vara så att jag har slitit bort allt brosk i fotleden, ska göra en sista skiktröntgen för att vara säker och om det är så kan jag aldrig åka bräda igen... Har åkt bräda hela livet, både snowboard och skateboard. Vi har stuga i fjällen och åker årligen till Alperna för att köra puder, det är det bästa jag vet. Nu är snart mardrömmen fulländad, hobbyn slutar alltså nu vid 19 års ålder pga. slitage i foten. Vad fasen ska jag göra? Blir i princip handikappad, kan inte springa eller gå ordentligt i hela livet. Och förlorar dessutom förmågan att kunna utöva den sport jag älskar mest som jag beskrev tidigare. Hur ska jag ta mig vidare genom detta? Ersätta brädåkningen på något sätt... Några förslag kanske? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Trasig fot
Tillbaka
Topp