Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trasig hjälm? Separation mellan frigolit och skal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="richardtenggren" data-source="post: 619796"><p>Märkte till min förvånad att hjälmens skal har släppt från frigoliten. Alltså frigoliten ramlar ju inte ut, men man kan liksom röra det lite i skalet på hjälmen, detta känns oroväckande. </p><p></p><p>Har någon annan varit med om detta? Hjälmen i fråga är en RED Trace. </p><p></p><p>Det finns väl ingen garanti som gäller antar jag, RED skulle väl bara hävda att jag orsakat problemet med en krasch. Men känns lite som att det är dålig kvalité om den inte håller ett år ens.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="richardtenggren, post: 619796"] Märkte till min förvånad att hjälmens skal har släppt från frigoliten. Alltså frigoliten ramlar ju inte ut, men man kan liksom röra det lite i skalet på hjälmen, detta känns oroväckande. Har någon annan varit med om detta? Hjälmen i fråga är en RED Trace. Det finns väl ingen garanti som gäller antar jag, RED skulle väl bara hävda att jag orsakat problemet med en krasch. Men känns lite som att det är dålig kvalité om den inte håller ett år ens. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trasig hjälm? Separation mellan frigolit och skal
Tillbaka
Topp