Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trasig K2 HardSide 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rickard" data-source="post: 847973" data-attributes="member: 116069"><p>Det här är ju inte sant..</p><p>Alltså 4 st bara här som skidorna pajat helt lika på. Men "storfalingen" hade alltså Duken?? Då måste det här hänt många fler, känns det som.</p><p>Snackat med Toppturs Butiken, som monterade mina bindningar. Ska få kvittot mailat till mig.</p><p>Sport-Conrad.... Fan vilka lirare... Körde samma snack med mig, köpa ett par nya skidor till goodwill pris... Fan, jag SKA ha nya på garanti.</p><p>Klart jag ska skriva och referera till den här länke och vi 4 som har precis samma skada.</p><p>Fick svar från K2. Mailade till den svenska kontakten, han vidarebefodrade till Tyskland, för att skidorna är köpta där.</p><p>Sjukt, känns som K2 borde ta sitt ansvar. Varför inte maila honom alla 4? Med länk till detta forum. eller ringa.</p><p>Så här vidarebefodrade han det:</p><p>Hi andrea, sorry but this is à matter</p><p>for the german market. The Skis were bought in germany.</p><p>Take care / Marcus</p><p>Marcus Pupp</p><p>www.k2sport.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rickard, post: 847973, member: 116069"] Det här är ju inte sant.. Alltså 4 st bara här som skidorna pajat helt lika på. Men "storfalingen" hade alltså Duken?? Då måste det här hänt många fler, känns det som. Snackat med Toppturs Butiken, som monterade mina bindningar. Ska få kvittot mailat till mig. Sport-Conrad.... Fan vilka lirare... Körde samma snack med mig, köpa ett par nya skidor till goodwill pris... Fan, jag SKA ha nya på garanti. Klart jag ska skriva och referera till den här länke och vi 4 som har precis samma skada. Fick svar från K2. Mailade till den svenska kontakten, han vidarebefodrade till Tyskland, för att skidorna är köpta där. Sjukt, känns som K2 borde ta sitt ansvar. Varför inte maila honom alla 4? Med länk till detta forum. eller ringa. Så här vidarebefodrade han det: Hi andrea, sorry but this is à matter for the german market. The Skis were bought in germany. Take care / Marcus Marcus Pupp www.k2sport.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trasig K2 HardSide 09/10
Tillbaka
Topp