Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trasig K2 HardSide 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rickard" data-source="post: 851102" data-attributes="member: 116069"><p>Äntligen. Fått samma svar som vatten droppe.</p><p></p><p>Sport-Conrad skrev:</p><p>we have talked to K2 again and we they decided to get the skis back for an internal inspection. </p><p>We will send you an UPS return sticker. Upon receipt please get in touch with UPS so they can pick up your goods free of charge. Please send us back both skis and with bindings. We will forward them to the manufacturer for you.</p><p></p><p>Jag har mailat både s-c och k2 i detta ärende, hoppas de ordnar till sig nu.</p><p></p><p>Klart de vill inspektera skidan med bindningen fast monterad. Kommer skicka med kopian på kvitto för monteringen också.</p><p></p><p>Hmm, fan. Vet inte om jag vill ha hardsiden nu.. om jag får nya. Men de var grymt sköna att köra, de få åk jag han köra.</p><p></p><p>Fattar dock inte att s-c inte körde på så här direkt i början. Korkat, får ju bara dåligt rykte.:/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rickard, post: 851102, member: 116069"] Äntligen. Fått samma svar som vatten droppe. Sport-Conrad skrev: we have talked to K2 again and we they decided to get the skis back for an internal inspection. We will send you an UPS return sticker. Upon receipt please get in touch with UPS so they can pick up your goods free of charge. Please send us back both skis and with bindings. We will forward them to the manufacturer for you. Jag har mailat både s-c och k2 i detta ärende, hoppas de ordnar till sig nu. Klart de vill inspektera skidan med bindningen fast monterad. Kommer skicka med kopian på kvitto för monteringen också. Hmm, fan. Vet inte om jag vill ha hardsiden nu.. om jag får nya. Men de var grymt sköna att köra, de få åk jag han köra. Fattar dock inte att s-c inte körde på så här direkt i början. Korkat, får ju bara dåligt rykte.:/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trasig K2 HardSide 09/10
Tillbaka
Topp