Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trasig Marker Tour, laga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carl_couloir" data-source="post: 1072837" data-attributes="member: 11566"><p>Tjabbta,</p><p></p><p>stålblecket som sitter mellan låsspännet och själva bindningen har gått av, vilket gör att bindningen nu glider fram och tillbaka och kan ställa om sig i turläge av sig självt om det vill illa. Vid en snabb koll så såg jag att detta var nitat i sina infästningar men jag undrar så klart om någon vet om det går att byta ut delen eller om det är nya bindningar som gäller?</p><p></p><p>Bon Ski!</p><p>/C</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carl_couloir, post: 1072837, member: 11566"] Tjabbta, stålblecket som sitter mellan låsspännet och själva bindningen har gått av, vilket gör att bindningen nu glider fram och tillbaka och kan ställa om sig i turläge av sig självt om det vill illa. Vid en snabb koll så såg jag att detta var nitat i sina infästningar men jag undrar så klart om någon vet om det går att byta ut delen eller om det är nya bindningar som gäller? Bon Ski! /C [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trasig Marker Tour, laga?
Tillbaka
Topp