Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trasig Naxo NX22
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snorkel" data-source="post: 853865" data-attributes="member: 51492"><p>Januari 2009 säger du. Konsumentlagstiftningen i Tyskland säger 2 års garanti, reklamera genast till Sport-Conrad så har du åtminstone en teoretisk chans att få reservdelar om det finns.</p><p></p><p>Hade själv en Naxo 21 på en 101 bred skida. På hårt underlag hackade det hela pga att bindningen vred sig och kanten släppte. Kan tänka mig att Naxo helt enkelt inte pallar dagens breda skidor. Kör Dynafit FT12 på Sidestash själv, fungerar finfint än så länge.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snorkel, post: 853865, member: 51492"] Januari 2009 säger du. Konsumentlagstiftningen i Tyskland säger 2 års garanti, reklamera genast till Sport-Conrad så har du åtminstone en teoretisk chans att få reservdelar om det finns. Hade själv en Naxo 21 på en 101 bred skida. På hårt underlag hackade det hela pga att bindningen vred sig och kanten släppte. Kan tänka mig att Naxo helt enkelt inte pallar dagens breda skidor. Kör Dynafit FT12 på Sidestash själv, fungerar finfint än så länge. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trasig Naxo NX22
Tillbaka
Topp