Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trasig Naxo NX22
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 853947" data-attributes="member: 35223"><p>Givetvis kan jag ha förståelse för detta. Dock så representerar ju Backcountry även märket Naxo/Rottefella i Sverige vilket innebär att jag tyckte att de åtminstone kunde ha försökt hjälpa till lite även om dom inte har någon möjlighet att ta något ekonomiskt ansvar. Tex undersöka om det går att få tag i/köpa reservdel genom Backcountry. </p><p></p><p>Hade dom gjort det så hade jag istället för blivit besviken varit lite imponerad av dem och på så sätt hade detta gett dem lite goodwill istället för som nu lär det ju dröja innan jag vänder mig till dem även i något annat ärende. </p><p></p><p>Det där med Goodwill/Badwill i är snåriga saker. Speciellt när information flödar så enkelt genom internet. </p><p><img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60e.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":cool:" title="Cool :cool:" data-smilie="6"data-shortname=":cool:" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 853947, member: 35223"] Givetvis kan jag ha förståelse för detta. Dock så representerar ju Backcountry även märket Naxo/Rottefella i Sverige vilket innebär att jag tyckte att de åtminstone kunde ha försökt hjälpa till lite även om dom inte har någon möjlighet att ta något ekonomiskt ansvar. Tex undersöka om det går att få tag i/köpa reservdel genom Backcountry. Hade dom gjort det så hade jag istället för blivit besviken varit lite imponerad av dem och på så sätt hade detta gett dem lite goodwill istället för som nu lär det ju dröja innan jag vänder mig till dem även i något annat ärende. Det där med Goodwill/Badwill i är snåriga saker. Speciellt när information flödar så enkelt genom internet. :cool: [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trasig Naxo NX22
Tillbaka
Topp