Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trasig Naxo NX22
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 854309" data-attributes="member: 35223"><p>Här har vi helt klart en helt annan uppfattning du och jag. Den största springande punkten är ju att Backcountry inte är en butik utan en leverantör som förser butiker med produkter av ett visst märke i Sverige. Därav tycker jag helt klart att man kan förvänta sig att åtminstone få hjälp med att peka ut en butik i SVERIGE (internet eller markbutik) som skulle kunna hjälpa en. </p><p></p><p>Jag har aldrig heller förväntat mig att Backcountry ska ta på sig något ekonomiskt ansvar utan är fullt beredd att köpa mig en ny tådel om det skulle vara så. Utan det jag förväntar mig är att få lite information av dem. </p><p></p><p>Samma sak här. Backcountry är fortfarande inte en butik utan leverantör till butiker (nät och mark) i Sverige. </p><p><a href="http://www.backcountry.se/" target="_blank">http://www.backcountry.se/</a></p><p></p><p>Och nej jag går inte till en butik för att prova jacka och sedan köpa den på nätet. Snarare gör jag precis tvärt om med friluftsgrejer pga av att jag gillar att ha ett utbud på min lokal sport/friluftsbutik. Dock så brukar utbudet av tex rando-prylar inte vara det bästa i lilla Gävle och då känns det bra mkt lättare att skicka efter dom prylarna på nätet. </p><p></p><p>Kan vi nu släppa den här biten och fokusera på hur jag ska få tag i en ny tå-del på bästa sätt :D </p><p>Jag kan hålla med om att den bästa lösningen hade varit och köpa ny bindning. Det jag är inte så sugen på det just nu. Planerar för en dynafit-setup till nästa år men då måste jag också byta skor. Därav känns det inte så skoj att köpa en Tour F12 nu för att byta ut den till nästa säsong.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 854309, member: 35223"] Här har vi helt klart en helt annan uppfattning du och jag. Den största springande punkten är ju att Backcountry inte är en butik utan en leverantör som förser butiker med produkter av ett visst märke i Sverige. Därav tycker jag helt klart att man kan förvänta sig att åtminstone få hjälp med att peka ut en butik i SVERIGE (internet eller markbutik) som skulle kunna hjälpa en. Jag har aldrig heller förväntat mig att Backcountry ska ta på sig något ekonomiskt ansvar utan är fullt beredd att köpa mig en ny tådel om det skulle vara så. Utan det jag förväntar mig är att få lite information av dem. Samma sak här. Backcountry är fortfarande inte en butik utan leverantör till butiker (nät och mark) i Sverige. [URL]http://www.backcountry.se/[/URL] Och nej jag går inte till en butik för att prova jacka och sedan köpa den på nätet. Snarare gör jag precis tvärt om med friluftsgrejer pga av att jag gillar att ha ett utbud på min lokal sport/friluftsbutik. Dock så brukar utbudet av tex rando-prylar inte vara det bästa i lilla Gävle och då känns det bra mkt lättare att skicka efter dom prylarna på nätet. Kan vi nu släppa den här biten och fokusera på hur jag ska få tag i en ny tå-del på bästa sätt :D Jag kan hålla med om att den bästa lösningen hade varit och köpa ny bindning. Det jag är inte så sugen på det just nu. Planerar för en dynafit-setup till nästa år men då måste jag också byta skor. Därav känns det inte så skoj att köpa en Tour F12 nu för att byta ut den till nästa säsong. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trasig Naxo NX22
Tillbaka
Topp