Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trasig Naxo NX22
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snorkel" data-source="post: 854460" data-attributes="member: 51492"><p>Man tjänar inte 2 papp, man sparar 2 papp. Ofta sparar man mer än så. Vore det så att man tjänade pengar på att handla på Conrad så vore det lätt att bli rik.</p><p></p><p>I sak så håller jag dock med, det finns ingen anledning för svenska butiker att grina illa över att man kommer in med en pryl man köpt utomlands och vill ha reservdelar eller service. Nöjda kunder ger bättre resultat än missnöjda kunder. Med ett vänligt och förtroendeingivande bemötande kanske de för sälja någon annan vara istället. </p><p> Gäller världsgaranti så får de fixa problemet, annars får de vänligt hänvisa till den du köpt produkten i fråga av. Tar man t ex en Intersportbutik så har ju de ingen anledning att bli surare över att man handlat på S-C jämfört med om man istället handlat på Stadium, båda är ju konkurrenter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snorkel, post: 854460, member: 51492"] Man tjänar inte 2 papp, man sparar 2 papp. Ofta sparar man mer än så. Vore det så att man tjänade pengar på att handla på Conrad så vore det lätt att bli rik. I sak så håller jag dock med, det finns ingen anledning för svenska butiker att grina illa över att man kommer in med en pryl man köpt utomlands och vill ha reservdelar eller service. Nöjda kunder ger bättre resultat än missnöjda kunder. Med ett vänligt och förtroendeingivande bemötande kanske de för sälja någon annan vara istället. Gäller världsgaranti så får de fixa problemet, annars får de vänligt hänvisa till den du köpt produkten i fråga av. Tar man t ex en Intersportbutik så har ju de ingen anledning att bli surare över att man handlat på S-C jämfört med om man istället handlat på Stadium, båda är ju konkurrenter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trasig Naxo NX22
Tillbaka
Topp